למה צריך בית ספר לנהיעה על אופנוע ?

אנשים רבים מוצאים שהאפשרות של נסיעה או נהיגה על אופנוע הרבה יותר קלה ופשוטה מאשר עם רכב רגיל מתוך מגוון סיבות – האופנוע משוחרר מעומסי תנועה אשר עלולים לעכב את ההגעה אל היעד בזמן רב, העלות ההתחלתית של אופנוע נמוכה הרבה יותר מאשר של רכב וגם העלויות השוטפות בשגרה נמוכות יותר (דלק, ביטוח, אביזרים ועוד) וכמובן שאין צורך לדאוג למקום חנייה שבערים רבות עלול להיות בעייתי במיוחד. על מנת לקבל רישיון נהיגה על אופנוע צריך למצוא בית ספר לנהיגה על אופנוע.

 

הנהיגה על אופנוע שונה בתכלית מהנהיגה על כלי רכב רגיל. יש הרבה דברים ללמוד ולהפנים ולכן מי שכר יש בידו רישיון לרכב רגיל ורוצה רישיון לאופנוע – חייב ללמוד זאת מההתחלה. יש לעבור בהצלחה מבחן תיאורטי וכמובן לקחת שיעורים מעשיים עם מדריך מוסמך אשר לאחריהם שי לבצע מבחן מעשי וכמובן לעבור אותו בהצלחה. לאחר כל אלה אפשר לקבל את רישיון הנהיגה הנכסף לאופנוע.

איך לבחור את סוג האופנוע ?

ישנם סוגים רבים של אופנועים אבל נבדלים זה מזה בנפח המנוע שלהם ומכאן במהירות המרבית שניתן לנסוע עימם. ההחלטה על איזה סוג של אופנוע ללמוד לנהוג צריכה להתקבל על פי השיקולים המנחים של כל לומד ולומד. למשל, מי שלא ייסע עם האופנוע בכבישים ראשיים ומהירים יכול להסתפק בקטנוע עירוני שהמהירות שלו נמוכה יותר. אחרי ההחלטה ניתן לגשת אל בית ספר לנהיגה על אופנוע, להגדיר את סוג האופנוע הנבחר ולבדוק מהם השלבים של התחלת הלמידה התיאורטית והמעשית גם יחד.

אילו שירותים מציעם בית ספר לנהיגה על אופנוע ?

כאשר בית ספר מסוים לנהיגה מגדיר את עצמו גם ככזה המציע לימוד נהיגה על אופנוע לבטח תהיה בו אפשרות ללמוד נהיגה על כל סוגי האופנועים. במידה ולא יודעים איזה סוג הכי מתאים ועל איזה סוג רוצים ללמוד – אפשר ואפילו כדאי להתייעץ עם הנציגים שעובדים בבית הספר לנהיגה על מנת שיעזרו לקבל את ההחלטה הנכונה וגם יסבירו על השלבים ועל מהלך הלמידה.

בואו נתחיל!