פרופיל

בית הספר לנהיגה גלעד אופנועים מזמין את תושבי תל אביב, גוש דן והסביבה ללמוד נהיגה על רכבים דו גלגליים. בגלעד אופנועים מחכה לכם צוות מורים מנוסה שידריך אתכם בנהיגה בטוחה ואחראית – עד לרשיון המיוחל. אל תהססו! בואו והצטרפו לאלפי רוכבי אופנועים עירוניים. לנהגים מרוצים שנעים בזריזות ובבטיחות, פטורים מהצורך לחפש חנייה.


בבית הספר של יוסי ואלי תלמדו נהיגה על כל סוגי האופנועים: על קטנוע אוטומטי – עד 125 סמ"ק (רשיון 2A) על אופנוע – עד 47 כ"ס (רשיון 1A) על אופנועים כבדים ואופנועי שטח – מעל 47 כ"ס (רשיון A) התקשרו עכשיו וקבלו שעור הכרות בחינם! התקשרו והצטרפו לאלפי הנהגים המרוצים שלמדו בגלעד אופנועים. לנהגים רבים שמתניידים בזריזות ובבטחה. התקשרו אלינו ללא התחייבות. ספרו לנו באיזה סוג רשיון אתם מעוניינים, נכין לכם תכנית לימוד אישית ונעניק לכם שעור הכרות בחינם.


עם מי תלמדו? עם יוסי ואלי, מורי נהיגה מנוסים ובעלי ניסיון של עשרות שנים ברכיבה על אופנועים ובלימוד נהיגה על רכבים דו גלגליים. עם שני מורים בעלי ותק וסבלניים, שמלמדים נהיגה באופן אישי ומקצועי. עם בעלי ניסיון ברכיבה מתקדמת ובטיחותית. בעלי ניסיון בהדרכת גורמים מבצעיים במשטרה ובמשרד הבטחון. עם אוהבי רכיבה על אופנועים שמכורים לרוח החופשית, חיים ונושמים אופנועים.


למה כדאי ללמוד בגלעד? בשל אחוזי ההצלחה הגבוהים של תלמידי בית הספר גלעד אופנועים במבחנים המעשיים. משום שבגלעד אופנועים שמים דגש על הקניית ערכים של נהיגה זהירה ובטוחה לכל התלמידים ולנהגים הצעירים במיוחד (לבני הנוער ותלמידי הישיבות). לימודי הנהיגה נעשים בתנאים אופטימליים ובטיחותיים – במגרש הפרטי של בית הספר ובכבישים הרגילים. הלימודים נעשים במגוון של אופנועים חדישים. תכנית הלימוד אישית ומתייחסת לכל צרכי הלומד: נסיון נהיגה קודם, אופן ההתקדמות (ולדרישות משרד התחבורה באשר למספר השעורים המינימלי לכל רשיון. בגלעד אופנועים אנו קשובים וסבלניים לכל תלמיד. צוות ההדרכה שלנו קבוע, מנוסה ומעניק יחס אישי.

בואו נתחיל!