מ.א.ן – בינלאומי

מ.א.ן - בינלאומי

מ.א.ן בינלאומי החברה בצעה  פעילות מקצועית בחו"ל. החברה בניהולם של פרופ' חנה ופרופ' אברהם אופק. מובילה פרויקטים של הדרכה ושל יעוץ ארגוני בחו"ל. את פעילותה החלה החברה עם פרויקט היישום של מערך למידה מרחוק ברשת הבינלאומית של אכסניות הנוער. הפרויקט שהתנהל ממטה הארגון בלונדון, אפשר יצירת דפוסי עבודה אחידים בפריסה הרחבה של הארגון הבינלאומי. יועצי החברה הובילו תהליך של פתוח תשתית בינלאומית לגיוס ולהדרכת עובדים חדשים, יצירת נורמות ניהול עקרוניות של כל המערך המלונאי בלמעלה מ 30 מדינות שונות.
בשנות השמונים החברה בצעה פרויקטים של תכנון תהליכי עבודה במפעלי תעשיה אמריקאים כדוגמת Delco-Ohio , וכן במפעל TRW בעיר קליבלנד, פעילות נרחבת של ניתוח תהליכי עבודה והדרכה מקצועית בבית החולים Cleveland Clinics ובמפעלים וארגוני שירות שונים.

מאז שנת 2002 בצעה החברה פעילות בפרובינציות שונות בסין. החברה הובילה תהליך של הטמעת תקני איכות ביצוא סיני ליפן ולמדינות אירופה. כמו כן, ליוותה החברה דרגי ניהול בכירים בתהליכי היישום של תקני EurepGAP ביצור תוצרת חקלאית וכן ביישום של הרגולציה ותקני
Weee & RoHS במפעלי הי-טק, ושל תקני ניהול איכות סביבה בפיתוח מיזמים באזורי תעשיה חדשים כבסיס למעבר ממשק אגרארי למשק מתועש.
בין השאר, החברה יעצה לפרויקטים של תכנון תהליכי פינוי-בינוי ומערך ניהול ורישום מקרקעין, תהליכים של הקמת קווי יצור בהנדסה משולבת וניהול תהליכי קבלת ההחלטות ובקרת פרויקטים של ניהול משולב סיני ומערבי.
החברה יעצה לפרויקטים ב- Zhejiang Province עם הנהלת הפיתוח העיסקי של Hangzhou, וכן במפעלים שב- Hungyan District of Taizhou City כדוגמת Zhejiong Yinhe Food Co. Ltd, והמפעל החדש Huangyan Canned Co. Ltd. החברה יעצה לפרויקטים משותפים עם סינדקו, משב ו CDFAO בעיר Chengdu ועם GHTM בעיר Nanning וכן פרויקט להקמת מערך הפיתוח Development & Service Center בעיר Guangxi.
החברה הובילה תהליכי ייעוץ והדרכת מקצועית בשתוף עם סינדקו
RCC- Rural Credit Co-operative באזור שנחאי ובמפעלים שונים, המבוססים על פעילות משולבת בין גורמי ייצור מקומיים לבין גורמי ניהול סיניים ומערביים משולבים.

 

 

 

 

Submit a Comment

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים